مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1397 ساعت 13:202018-07-02بين الملل

بررسی پرونده "نفت لبنان" توسط آمریکا و اسراییل بدون حضور مقامات لبنانی!


وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مساله "مناقشه نفتی" میان لبنان و این رژیم و چگونگی ترسیم مرزهای دریایی را بدون حضور هیچ مسؤول لبنانی با مقامات آمریکایی مورد بررسی قرار داده است.

- بررسی پرونده "نفت لبنان" توسط آمریکا و اسراییل بدون حضور مقامات لبنانی! وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مساله "مناقشه نفتی" میان لبنان و این رژیم و چگونگی ترسیم مرزهای دریایی را بدون حضور هیچ مسؤول لبنانی با مقامات آمریکایی مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، یووال اشتاینیتز، وزیر انرژی اسراییل گفت، اخیرا نشستی در کاخ سفید با مشارکت جارد کوشنر داماد و مشاور ارشد رییس جمهوری آمریکا، جیسون گرینبلات، نماینده رییس جمهوری آمریکا در مذاکرات بین المللی، الیزابت ریچارد، سفیر آمریکا در لبنان و نیز سفیر اسراییل در آمریکا برگزار شد.

اشتاینیتز در صفحه توییتر خود نوشت، در این نشست درگیری دریایی میان اسراییل و لبنان، شرایط توسعه میدان گازی (مارین غزه) روبروی سواحل غزه و راه حل های کاهش بحران انسانی غزه از جمله برق رسانی و آبرسانی به این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

ایالات متحده به دنبال میاجی گری میان لبنان و اسراییل است و تلاش می کند مرزهای دریایی ای ترسیم کند که ترسیم قبلی آن منجر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده "نفت لبنان" توسط آمریکا و اسراییل بدون حضور مقامات لبنانی!

بررسی پرونده "نفت لبنان" توسط آمریکا و اسراییل بدون حضور مقامات لبنانی!